Paimelasta siis tarttui mukaan moottorin lisäksi molemmat jäähdyttimet ja tuuletin sekä sen kannatin. Kesälomareissula tuo entinen tuuletin oli irronnut kiinnikkeistään eli hitsauksesta väsähtäyt ja tipahtanut letkujen varaan roikkumaan. Siivet ottivat tietenkin kiinni siihen kehikkoon ja niistä ei enää paljon ollut jäljellä.
Hieman kulahtanut. :(
Tässä "uusi" odottaa paikalleen laittoa.
Jäähdyttimen kehikoista koitettettiin romiksella kaivella parhaita mitä tontilta löytyi. Aloin sitten niitä purkamaan, että teen kehikot ja putsailen jäähdyttimet valmiiksi. Koneen vaidon yhteydessä olisi sitten nätti nakata paikoilleen. No eihän se tämäkään mennyt ihan niin kuin ajattelin. Toinen kehikko ja syyläri olivat sen verran pahassa kunnossa, että ei auttanut kuin viedä uudelleen kennotukseen ja kehikosta leikellä hyvät osat talteen.
Tuo kehikon alareuna kerää sen verran kaikkea mitä tuolta tienpäältä irtoaa, että jos puhdistaminen jää aika ajoin tekemättä niin ei se kovin montaa vuotta jaksa pysyä kasassa.
Tässä sitten uudelleen kennotettuna tuo sama jäähdytin, josta kuva ylempänä. Eiköhän tuo tämän auton vanheta.
Siinäpä ne sitten odottavat paikoileen laittoa.
Ei nuista paljon enää ollut jäljellä. Kehikoiden yläosista sai tarvittavat palat, että sai yhden hyvän kehikon tehtyä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti